Pagina's

donderdag 28 november 2013

Vogeltjesbezoek

Tjits had duizenden vogels op bezoek, schreef ze op haar blog. Prachtige foto's van heel veel vogels. Het leuke is: ik heb ook heel veel vogels op bezoek gekregen. Ze kwamen uit mijn pakje!

Nee, natuurlijk kon ik niet lang wachten. Die doos zag er zo mooi uit! Dan wil je toch weten wat er in zit? Met veel plezier heb ik het pakje geopend en langzaam uitgepakt. Er zaten allemaal leuke spulletjes in, versierd met vogels of vogelplaatjes. Zo leuk! Eerst heb ik de mooie kaart gelezen. Het vogeltjespakket heb ik gekregen van Saskia van het blog 'hier thuis!'. Ik ben meteen gaan kijken natuurlijk ... én volger geworden. Saskia had zelf ook al een pakje ontvangen met een leuk cadeau.

Saskia heeft echt heel veel aandacht besteed aan alle cadeautjes. Heel leuk zijn de knijpertjes met een vogelplaatje er aan, ook mooi aan een pakje. Saskia had een paar koekjes in cellofaan verpakt en versierd met zo'n knijpertje. Ook de oranje waxinelichtjes kregen zo'n jasje. De kaarsjes hadden echter nog een jasje: hoesjes voor om een glazen potje. Ja, met een mooie print met vogeltjes. Ik heb er meteen wat glaasjes bij gezocht.

Maar dat was nog niet alles: in de doos zat ook nog een lekker ruikend stuk zeep, prachtig verpakt met muziekpapier, een touwtje en zo'n knijpertje met vogeltje. Ook het geurzakje was zo mooi versierd. Hier geen knijpertje, maar wel een lief labeltje met een fladderaar. Er waren ook nog wat losse labeltjes én wat losse houten vogeltjes. Dan was er nog een schitterende sleutelhanger, met mooie lintjes, kraaltjes én bedeltjes in stijl: een vogeltje en een kooitje. De hanger was echt geweldig mooi ingepakt. Saskia had nog een mooie hanger in de doos gestopt: van mooi stoer touw met houten sterren, een hart, houten kralen en plaatjes met vogeltjes. Daar vind ik vast ook een mooi plekje voor.

Wat ben ik verwend, zeg. En het leuke is dat het zelfgemaakt is, of juist heel mooi versierd of verpakt. Bij mij mogen er vaker zoveel vogeltjes langskomen! Een heel geslaagde blogswap. Met dank aan Lynda.

P.S. Gelukkig is mijn pakje ook goed aangekomen. Anouk van het blog Kitsch en Blitsch heeft er ook al een blogpost over gemaakt. Heel erg grappig om dat zo terug te zien.






P.S. de kleuren zijn in het echt mooier.
's Avonds fotograferen is toch lastig...

 


3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige cadeautjes heb je gekregen in het kader van de swap.
    En inderdaad heel mooi verzorgd!
    Die lichtglaasjes zijn ook heel leuk!
    Geniet ervan!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je verwend Esther een heel mooie vogelpost hoor, dat komt bij jou wel heel goed van pas, jij houdt wel van al die mooie spullen.
    Ik ga gelijk even op de door jouw genoemde blogs kijken.

    Fijn weekend en een lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke blogswap heb je gekregen! En het leuke is dat deze vogeltjes gezellig bij je blijven, die van mij zijn weer gevlogen;) gelukkig maar, voor even was dat een superervaring maar zoiets moet ook weer niet te lang gaan duren.

    Zo leuk dat je gisteren op de winterfair was en dat we kennisgemaakt hebben én dat ik nu ook weet wie Koos is:)
    Nogmaals bedankt voor je mooie schelpenhangertje, heel lief!

    Fijne zondag Esther,
    lieve groetjes, Tjits


    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.