Pagina's

dinsdag 26 november 2013

Pakje

Er ligt een pakje op tafel. Het is een brievenbusverzenddoos in het model dat ik zelf niet kon vinden. Deze doos is versierd met mooie zegeltjes met vogeltjes. Het ziet er feestelijk uit. Het pakje moet te maken hebben met de blogswap, die door Lynda is georganiseerd. Gisteren heb ik mijn pakje verstuurd naar een collega-blogster en ik hoop dat die vandaag ook is aangekomen.

De doos lacht me toe. Ik wil 'm heel erg graag openmaken om te zien wat er in zit. Maar ik wil ook nog wel even wachten... de vogeltjes kwetteren me toe dat ik het pakje best nu mag openen. Ik probeer sterk te zijn, maar ik weet niet hoe lang dat lukt. Eerst maar van de vogeltjes genieten.

Wordt vervolgd...


(adres heb ik een beetje bewerkt)






7 opmerkingen:

  1. Aan de buitenkant is dit een prachtig pakje. Maar je bent sterk en legt het in de kast, tot kerst?
    Woon je in Assen toevallig in de wijk, afgekort Klv?

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het wachten heeft niet zo lang geduurd :-). Dat van die wijk, dat klopt.

      Verwijderen
  2. Het zou zomaar zo kunnen zijn dat de vogeltjes toch echt blogswap kwetteren.............!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij mag je het gewoon uitpakken hoor. Jij bent misschien wel sterk maar wij niet... Althans ik wil cadeautjes altijd meteen open rukken.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Esther,
    Hartstikke bedankt voor je kadootjes! We vinden alles even leuk! Goeie keus!
    Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat stoer dat je gaat wachten! ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is niet gelukt. Ik was veel te nieuwsgierig. Ook omdat het pakje er zo leuk uit zag. Echt geweldig, je blogswap. Thanks!

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.