Pagina's

donderdag 19 juli 2012

Spannend

Ik heb een idee. Een vreselijk leuk idee, vind ik zelf. In een hoekje van onze garage staat al een hele tijd een wijnkistje. Zeg maar gerust wijnkist, want er zaten 2 flessen wijn in plus een enorme lap zalm. Hebben we tijdens de kerst 2010 opgegeten en sindsdien staat dat kistje er dus. Een paar weken geleden zie ik 'm weer en ik denk meteen: ha, leuk wandkastje! In het verleden heb ik mijn wc jarenlang opgeleukt met (gewone) wijnkistjes vol foute vakantiesouvenirs, dus dat kastidee komt niet zomaar naar boven. Maar ja, het is natuurlijk wel waaibomenhout in zo'n wijnkistkleurtje. Dat kon in de wc, maar niet als het kastje in de woonkamer, keuken, kantoor of slaapkamer komt te hangen. Het antwoord: verf! Gisteren heb ik 'm in de grondverf gezet en vandaag heeft manlief (want die kon het niet laten) er een kleur opgegooid uit een potje dat ik ooit voor een paar stuivers bij de Laura Ashley had gekocht. Morgen ga ik weer verder met matte witte verf. Ik vind het reuze spannend, want ik heb het dan wel bedacht, maar je moet maar afwachten wat het resultaat wordt. Als het gelukt is, wordt het een echt stylingkastje, had ik zo bekokstoofd. En dat krijgt u dan vaak te zien, met steeds een andere styling natuurlijk. Leuk idee? 'Le boite des vins et salmon' wordt kijkkastje. Dacht ik zo. Als het lukt. ... Spannend.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.