Pagina's

donderdag 5 juli 2012

Salle de fête

Vandaag wil ik u, iets meer dan een jaar na dato, nog even meenemen naar mijn bruiloftsfeest. Zoals u wellicht weet ben ik vorig jaar getrouwd in Frankrijk, in de Ardèche. Om iets preciezer te zijn, vlak bij ons favoriete vakantieadres in Le Hameau de Burg. Daar gaat u nog veel meer over horen of liever nog zien, want het is een prachtig plekje met veel sfeer en brocante. Maar eerst even het bruiloftsfeest. Na de ceremonie in ‘le mairie’ gingen we terug naar Le Hameau de Burg voor ons diner in de salle de fête. Die zaal was precies groot genoeg voor ons gezelschap van zo’n twintig mensen en we hebben dan ook genoten van een heerlijk buffet, dat manlief (toen nog aanstaande) en ik een dag eerder voorbereid hadden. Met lekkere groentetaarten, Boeuf Bourguignon, verschillende salades, kippenpootjes uit de oven en nog veel meer. De salle de fête zelf echter is ook al een plaatje zonder al die gezelligheid er bij en dat wil ik u nu even laten zien.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.