Pagina's

zondag 29 juli 2012

Geslaagd weekend

Zomaar een hele week geen blog geplaatst. Dat was niet de bedoeling, maar op een of andere manier had ik het de afgelopen week druk. Dat je niet toekomt aan leuke dingen als bloggen, andere blogs lezen, sieraden maken of andere dingen. Gelukkig was het mooi weer. En gisteren was ik jarig, dus er moesten taarten gemaakt worden. Niet te ingewikkeld, gewoon een klassieke appeltaart en een monchoutaart. Paar soesjes erbij en klaar... Fijne verjaardag gehad! Leuke mensen op visite, lekkere drukte. Mooie cadeaus, waaronder  boeketten bloemen, bloemenbonnen (ja!), lavendel, granaatappelsiroop, millefleurs en een prachtig Engels pakket met lief dienblad, een muffinvorm (roosjes!), mix voor scones, fudge én drie mini-orchideeën. Van manlief kreeg ik trollbeads voor aan mijn armband: de bedel die 'drie broertjes en zusjes' heet. Ben je dan verwend of niet? Als klap op de vuurpijl belde de garage (lees: buurman) met het nieuws dat hij een leuke auto voor ons had, want we waren op zoek naar een andere. Helemaal blij! Vandaag zijn we naar de midzomermarkt in Zuidlaren geweest. De markt zelf was niet helemaal mijn ding, maar gelukkig was Lifestyle de Kroon open... Toen zijn we maar wat gaan cruisen in de nieuwe auto en kwamen we langs een brocante- en vlooienmarkt in Annen. Meteen kijken natuurlijk. Helaas niks van mijn gading gevonden, behalve een paar petieterige lepeltjes voor expressokopjes. Maar het is altijd leuk om wat rond te snuffelen. Al met al toch een geslaagd weekend zo!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.