Pagina's

maandag 9 juli 2012

Nog een give away

Een van de bijzonder leuke dingen die ik ontdekt heb, sinds ik begonnen ben met bloggen, zijn de give away acties. Er zijn al een paar langs geweest de afgelopen tijd. Nu lijkt het net of ik aan iedere actie meedoe, maar dat is echt niet zo. Ik doe alleen mee aan de acties met 1. leuke give aways en 2. leuke blogs. Dat zijn er gewoon heel veel. Nu heb ik er weer één ontdekt: de blog van Le Style: ook weer zo'n blog met een mooie mix van brocante, bloemen en meer mooie dingen van het leven. De blog bestaat een jaar en dat wordt gevierd met een give away actie. En wat voor één. Kijk toch eens naar die schitterende broodtrommel. Ik meld me dus aan om mee te dingen en ga de blog volgen. Wil je ook? Kijk dan op http://le-style1.blogspot.nl/2012/06/one-year.html



O ja, ik heb zelf ook een soort van give away actie. Onder mijn eerste 20 volgers verloot ik het boek 'Bloemen' van Tricia Guild. Er is nog plaats.... :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.