Pagina's

vrijdag 6 juli 2012

GreenGate 2

De GreenGate serviezen zijn hier absoluut favoriet. Helaas is het in mijn huis aanwezige serviesgoed beperkt: een suiker- en melkstelletje en een kommetje. Maar daar gaat hoe dan ook verandering in komen, ook al gaat het niet snel. Inmiddels is manlief ook om. Ik heb een combi van serviezen gekozen waarbij ik rekening met hem heb gehouden. Nou ja... voor zover dat mogelijk is met de bloemetjes- en stipjesdessins. Ik heb gekozen voor de kleuren rood, blauw en grijs/beige. Dan kun je nog een heleboel kanten op, waaronder de collecties Fay White en Blue, Fay Red, Chloe, Tilde, Lina, een deel van de streepjes- en stippencollectie en Dora natuurlijk. Zelf werd ik helemaal blij van de rose en mintgroen gestipte kommetjes uit de allernieuwste collectie, maar zoals gezegd ... ik moet rekening houden met manlief :-).

Ik doe dus ook enthousiast mee met de give-away acties van GreenGate, of het nu om servies gaat of om andere leuke artikelen uit de uitgebreide collectie. Nu is er een GreenGate-actie bij 24 homes. Ik heb het kopiëren van de combi foto en link nog niet in de vingers, dus je krijgt het in twee delen. Eerst hierbij de link: http://24homes.blogspot.nl/2012/07/greengate-give-away.html

En de foto:


Het is leuk om even een kijkje te nemen op de blog van 24 homes: ik ben compleet verliefd geworden op de veranda. Wat een beauty! Ik zag me zo helemaal zitten op een zomermiddag met een grote kan citroenlimonade...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.