Pagina's

donderdag 29 januari 2015

Give-away met Brocantepost

Leuk leuk leuk! Ik mag een give-away organiseren samen met Brocantepost! Dat is leuk omdat iets weggeven leuk is. En het is leuk omdat Brocantepost leuk is. Een win-win-situatie dus.


Aline is de drijvende kracht achter Brocantepost, een website vol met de mooiste spulletjes die je nergens anders vindt. Nou ja, inmiddels verkoopt Aline haar stationery ook in winkels, maar het blijven unieke ontwerpen. Denk aan wenskaarten, cadeaukaartjes, notitieblokken en kalenders. Allemaal in brocantesfeer! Kijk op de website voor een overzicht van de producten. Hoe leuk is het om een adreswijziging te sturen met een foto van een brocante typemachine. Of iemand te feliciteren met de zwangerschap met een oude kinderwagen op het  kaartje.  Ben je meer op het digitale ingesteld? Dan stuur je een van de vele geweldige e-cards!

Naast al die bijzondere producten houdt Aline ook een blog bij. Op de website vind je blogposts over allerlei brocante onderwerpen, met stylingideeën, leuke DIY-projectjes en veel meer. Je kunt je ook abonneren op de nieuwsbrief, dan mis je niks. Klik hier om naar de website te gaan.


Give-away

Je begrijpt, ik vind het ontzettend fijn om samen met Brocantepost een give-away actie te doen. De give-away is een prachtige set notitieblokken! Wat moet je doen om kans te maken?
·         Like de pagina van Brocantepost op facebook (klik hier)
·         Like de pagina van Lifestyle by Koos op facebook (klik hier)
·         Laat een berichtje achter, hier of bij de aankondiging op facebook


En ik zou het heel leuk vinden als je deze actie op je blog wilt plaatsen en/of de aankondiging op facebook wilt delen. Als je geen facebook hebt, dan is een berichtje hier natuurlijk voldoende. Ben je stille volger? Stuur dan even een mailtje naar vankoos@kpnmail.nl. Je kunt meedoen tot en met 5 februari. Op 6 februari maak ik de winnaar bekend. 



5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je deze give away samen met brocantepost.nl mag organiseren. Ik zal er zo eens een kijkje gaan nemen. Ik ben zelf niet zo van de notitieboekjes dus ik sla deze keer over, maar je zult er een ander vast heel erg blij mee kunnen maken. Ik wens je een heel fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke give-away, Esther! leuk dat je dat ook in samenwerking met Brocantepost mag doen.
    Wat jammer is dat je tegenwoordig alleen nog mee kunt doen als je op Facebook zit. En ik zit niet op Facebook. Het gaat niet meer om de give-away, maar om de commercie.
    Toch wil ik je veel succes wensen.!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Esther,

    Ik volg al een tijdje je blog als stille volger maar heb me nu ook aangemeld. Ik vind het altijd weer leuk om je berichten te lezen over leuke adresjes, nieuwe ideeën ed., veelal in mijn regio.
    Ik heb de pagina's geliked en doe graag mee. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk notitieblok, ik doe graag mee! Ik heb ook al even op de website van Brocantepost gekeken, erg leuk!
    Het is wel op het nippertje maar ik zal de link ook nog even op mijn blog zetten, liken op fb had ik al gedaan:)

    Lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps, ik wil me graag nog opgeven voor de give away. Leuke samenwerking hoor!
    Ik heb aan alles voldaan en plaats snel een link op mijn blog!
    Liefs! Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.