Pagina's

zondag 6 april 2014

Voorjaarsfair bij Brocaatje

Trouwe lezers weten het inmiddels: als er een fair is bij Brocaatje, dan zijn zuslief en ik er bij. Dit weekend was het weer zo ver. Karin en Kars hebben hun huis en tuin weer omgetoverd in een gezellige showroom, waar wij en alle andere bezoekers kunnen genieten van al het moois dat in de webwinkel te koop is. Voor wie Brocaatje nog niet kent: Karin verkoopt in haar webwinkel mooie landelijke spullen én brocante. Van stationery tot stormlantaarn, van linnen band tot zinken bokaal, van groentekist tot keukenrek, van oude tol tot twine-koord, van knuffelhaas tot kanten lampenkap. En natuurlijk eieren, heel veel eieren. Want Pasen is op komst. Er zijn mooie matte zwarte eieren, gecraqueleerde grijze eieren, mooie kegels of bollen van witte eieren (met spikkels, ook los verkrijgbaar), eieren beschilderd met vogels of beplakt met kant en veertjes. Eigenlijk is het onmogelijk om niks van je gading te vinden. Of je nu van romantisch houdt of van stoer: Karin heeft het! De foto’s zijn wat donker, maar geven wel een beeld van wat er te zien is. We kijken nu al weer uit naar de kerstfair. Nou, da’s ook niet helemaal waar… eerst lente en zomer graag :-). Tot die tijd is er de webwinkel.

mooi gedekte tafel
schaal met eieren 

ik ben dol op die trommels


  stormlantaarn .....
....of waxinelichtje


mijn favoriete hoek: met de bakvormen

lentesfeer

knoopjes, kantjes, kaartjes ... en schaapjes

brocante boekjes

en heel veel keus in linnen band, dit is alleen nog maar de rode selectie...



6 opmerkingen:

  1. Hallo Esther,
    De webwinkel van Karin ken ik wel, wat een fantastische spullen heeft zij. Ik kan me voorstellen dat je tijdens deze fair ogen tekort kwam. Wat zal het leuk geweest zijn zeg...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit allemaal, leuke spulletjes!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig allemaal. Prachtige spulletjes, ben je met een lege tas of een lege portemonnee naar huis gegaan? XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie spullen...'t is dat ik er zo ver vandaan woon...Ik kan me goed voorstellen dat het weer fijn was om erbij te zijn!
    Heb jij nog wat moois gescoord, bakvormpje of zo?
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me heel gezellig om daar eens doorheen te snuffelen. Mooie spulletjes!
    Zal moeilijk zijn om dan met niets thuis te komen, hihi.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De webwinkel van Karin ken ik wel. Het is altijd mooi om er even doorheen te dwalen en soms iets te kopen.
    Maar de open dag is te ver.
    Fijn dat je er een gezellige dag hebt gehad!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.