Pagina's

zondag 20 april 2014

De volgende reis

Weten jullie het nog? De little travellers van een paar posten geleden? Ik heb beloofd dat ik vandaag voor een van de kleine reizigers een volgende reis bekend maak. Ik heb de namen van iedereen die mee deed op een briefje gezet, alle briefjes in een spoelkom gedaan en manlief er eentje uit laten halen. De ouderwetse manier, maar wel eerlijk. Eén van de travellers gaat naar .....


Eefie, stuur je me je adres? Dat kan naar vankoos@kpnmail.nl. Je hebt er niet bij gezet welke je graag wilde hebben. Als je een voorkeur hebt, laat die dan nog even weten.

 



3 opmerkingen:

  1. Leuk! Gefeliciteerd Eefie! Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Eefie, wat leuk dat je gewonnen hebt :-)
    Esther ik wil jou bedanken voor deze bijzondere give-away......
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zeg had ik deze leuke give away zomaar gemist......chips zeg......
    Eefie boft maar.....wens de travellers een goede reis toe en een mooie bestemming.

    Fijne 2e paasdag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.