Pagina's

dinsdag 19 maart 2013

Pecannotenfudgecake


Even kort het vervolg op mijn post van zondag. Ook de pecannotenfudgecake is uitstekend geslaagd. Ik heb wel wat lopen stoeien met de saus, maar dat had niks met de oven te maken. De cake zelf is prachtig sponzig en heerlijk van smaak. De saus(laag) is wat aan de dikke kant, maar niet minder smakelijk. Volgende keer beter. Ja, en die pecannoten maken het af natuurlijk. Voor het recept klik hier. De cake is wel heel machtig, maar oh oh oh wat lekker.

 

6 opmerkingen:

  1. Zowel je zondagsbaksel als deze heerlijk ogende cake lijken me een delicatesse...maar goed dat dit alleen beelden zijn...ik zou er niet van af kunnen blijven, alhoewel dat wel moet:)

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er weer heerlijk uit!

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom via via op je leuke blog, en ga je volgen.
    Wat toevallig dat de achtergrond van je blog hortensia's zijn, dat heb ik ook maar dan roze.

    Fijne avond,
    inge
    www.mychoice-inge.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Esther, bedankt voor je berichtje op mijn blog! Ziet er lekker uit zeg!
    Het medicijnspuitje op mijn blog heb ik bij De Koffer in Exloo gekocht.

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kreeg je kaartje gister, bij Søstrene Grene. Wat je vertelde over je blog sprak me aan. Inmiddels heb ik je blog doorgebladerd en ook heel wat gelezen. Eigenlijk ben ik meer een plaatjeskijker maar je schrijfstijl spreekt me aan. Komende week ga ik deze taart maken. Lijkt me super, bedankt:-)

    Groetjes, Karin uit Assen

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.