Pagina's

woensdag 3 april 2013

Voorjaarsfair bij Brocaatje


Samen met zus ben ik weer bij Brocaatje geweest. Deze keer waren huis en tuin in voorjaarssferen gehuld en zo met het zonnetje erbij konden we net doen of het niet koud was. Karin had alles weer prachtig versierd. Het is een feestje om al die leuke dingen in het echt te zien. Ik vind het altijd heerlijk om in de webwinkel te snuffelen, maar zo ‘live’ is het allemaal net wat leuker. De babylijn is echt fantastisch! Het is allemaal zo mooi afgewerkt en voelt lekker aan. Ik moest gewoon een beer kopen, ook al zijn er in mijn kring niet zo veel baby’s op komst in de nabije toekomst. Gelukkig zijn er op het werk heel wat kraammanden te vullen. In de gezellige keuken stonden koffie en hapjes klaar (én lekkere soep), zodat zus en ik nog even goed konden nadenken over wat we nu het allerleukste vonden. Dus nog even een rondje gelopen langs al die sfeervolle hoekjes. Karin is echt virtuoos als het op styling aankomt, dus ik heb weer genoeg inspiratie opgedaan. Met onze nieuwe schatten togen we huiswaarts. Zus had een mooie metalen open mand met waszakken en nog wat spulletjes. Ik heb mijn verzameling chocoladevormen uitgebreid met een eitjesmal, nog wat klossen gescoord, oude foto’s en natuurlijk meneer Beer. En wat foto’s… op de blog van Brocaatje zijn nog meer te vinden.

 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.