Pagina's

zondag 14 oktober 2012

Housewarming bij Brocaatje

Ik had er al weken naar uitgekeken: Housewarmingparty bij Brocaatje. En ook mijn zus had er zin in. Karin (Brocaatje) hield de stemming er goed in op haar blog en samen met haar telde ik af. Vandaag was het zover. Karin had haar hele huis in kerststemming gebracht, zodat we alvast konden kijken wat er vanaf vanavond in de webshop te bestellen is. Maar ik kon natuurlijk ook al die leuke andere spullen uit de shop bekijken en mijn zus heeft fijn inspiratie opgedaan voor haar nog op te leveren nieuwe woning. Als volger van Karin's blog en mede-Assenaar was ik natuurlijk ook heel nieuwsgierig naar het huis zelf. Toen we binnenkwamen was het meteen al gezellig druk, maar iets later hadden zus en ik alle gelegenheid om even rustig te kijken en te genieten en te bedenken wat we allemaal zouden willen kopen. Het zag er fantastisch uit: gezellig, sfeervol, warm. Je krijgt acuut zin in kerst. Ik heb niet zo heel veel foto's genomen, maar hieronder één impressie van de kerstspulletjes buiten. Voor de rest ... kun je beter de blog en kerstblog van Brocaatje volgen.




4 opmerkingen:

  1. Mooi he? Ik ben gisteren geweest. Gezellig huis heeft ze ook.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien heb je wel een heel leuke dag gehad bij Karin,
    er is veel te zien en het huis was mooi ingericht.

    Fijne week,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahaha ik was er ook zondag het was super mooi en gezellig ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hay Esther,was gezellig he,vond het super leuk dat jullie er samen waren!
    Voor ons was het een onvergetelijk weekend :-)
    En nu .......opruimen haha,boom 1 en 2 zijn al weg haha
    fijne dag hoor groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.