Pagina's

zondag 7 oktober 2012

Hortensia-fun

In deze tijd neem ik hordes hortensia's mee naar huis. Ik moet ze dit jaar op de markt halen, want onze eigen struik heeft na een mislukte snoeibeurt besloten een jaar geen bloemen te produceren. Gelukkig heeft mijn marktbloemenman er ook genoeg. Van hortensia's krijg ik niet genoeg. Er staat een grote bos op tafel, een kleinere in de keuken en overal in de woonkamer vind je kommetjes met gedroogde hortensiabloemen. Prachtig! Vrijdag had ik weer een bosje meegenomen en opeens kreeg manlief een idee. "Waarom hang je er niet een aan het wildrek?" vroeg hij. Hij dacht aan bevestiging met een elastiekje, maar dat ging natuurlijk niet door. Ik heb mijn bol touw erbij gepakt en hij is aan de slag gegaan. Op de foto het resultaat. Is het niet geweldig?


1 opmerking:

  1. Hi ..♥
    Ja die hortensia's♥ ik heb net nog mooie♥ kransjes gemaakt met buxus takjes plaats de foto's♥ binnenkort op mijn blog..;))
    Gewoon aan de wildrek hangen is ook apart♥..;))Je kan er zoveel mee doen.. ik heb ze trouwens uit mijn vaders♥ tuin..;))
    Lieve herfstgroetjes Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.