Pagina's

woensdag 22 augustus 2012

Kleur op woensdag

Een sneller kloppend hart is een bijzonder mooie en leuke blog. Veronique heeft oog voor kleuren en mooie dingen en combineert ze fantastisch. En daar maakt ze dan weer de prachtigste foto's van. Echt een inspiratie. Op woensdag is er de rubriek 'Kleur en fleur op woensdag' waar ik af en toe graag aan meedoe. Dit keer doe ik dat met serviesgoed dat ik besteld heb bij www.serviesshop.com. De vorige blog op 'Een sneller kloppend hart' ging namelijk over servies van deze webwinkel. Veronique had schitterende kop en schotels besteld van Pip. Ze koos juist die hele mooie met de bloemetjes en de vogeltjes. Manlief is nog niet zo ver en ik betwijfel of hij ooit zo ver komt, dus Pip komt er voorlopig niet in. Gelukkig had de serviesshop een enorm leuke aanbieding: servies van Stapelgoed voor de helft van de prijs! Toen had ik echt een sneller kloppend hart. Ik had al een schaal van dit stoere aardewerk, maar dit was mijn kans om wat meer aan te schaffen. Dat heb ik meteen maandagavond gedaan en vandaag stond de doos al op me te wachten. Dat is snel! En wat is ook dit servies leuk! Dit is mijn kleur op woensdag en dat fleurt mijn week helemaal op!

 



1 opmerking:

  1. Ohh wat ontzettend leuk! Dit serviesgoed vond ik ook erg mooi, vooral die roze kopjes :-)
    Geniet er lekker van en heel erg bedankt voor je lieve woorden over mijn blogje!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.