Pagina's

vrijdag 1 juni 2012

Stokrozen



Tijdens een midweekvakantie liepen Rob en ik door Veere. Prachtig stadje met heel veel leuke winkeltjes. Opeens zie ik iets bij een muurtje en natuurlijk wil ik daar meer van weten. Het is een bakje met daarin mooie platte schelpen en kleine potjes met inhoud. Nieuwsgierig lees ik het bijbehorende bordje. Je kunt de schelpen kopen: ongeveer 5 stuks voor een euro. Ook de potjes zijn te koop. Er zitten stokrooszaadjes in! Kost een euro per potje. Je snapt het al, ik kon het niet laten en heb twee potjes meegenomen nadat ik 2 euro in het daarvoor bestemde busje deed. Daarmee heb ik de plaatselijke muziekvereniging (of zoiets) gesteund en mezelf aan stokrooszaadjes geholpen. Fantastisch dat zoiets kan. Binnenkort ga ik ze zaaien en nu maar hopen dat er ook echt bloemen uit komen. Stokrozen zijn zo mooi! Eigenlijk stom dat ik niet ook een zakje schelpen mee heb genomen…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.