Pagina's

zaterdag 2 juni 2012

Bloemdruk



Het heeft natuurlijk niet lang geduurd, die tekst dat ik voorlopig mijn buik vol had van bloemen. Dat duurt nooit lang. De volgende dag al genoot ik weer van al die kleuren en vormen. En gisteren dus een blog over de stokrozen. Oh, ik hoop zo dat het gaat lukken met die zaadjes. Vandaag heb ik een prachtig boek gekocht: Bloemen van Tricia Guild. Echt schitterend, zowel de foto’s als de uitvoering. Mat papier, glanzend papier, transparant papier: fantastische vormgeving. Dat Tricia Guild van kleuren houdt en weet hoe ze dat moet presenteren, is natuurlijk bekend. Dat kan dus niet missen. Dit boek is een genot om te bekijken, inspiratie op te doen en vooral om heel erg vrolijk van te worden. Enne… om de prijs hoef je het niet te laten, bij de witte boekhandel was ie maar een tientje! Wat nog leuker is, is dat een tweede boek gratis is.  Genoeg keuze, maar dit was ‘by far’ het mooiste boek, dus ik heb gewoon nog één meegenomen! Ik weet nog niet wie, maar iemand gaat een leuk cadeau krijgen binnenkort. Om nog vrolijker van te worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.