Pagina's

dinsdag 19 juni 2012

Boze vogels

Vandaag heb ik cupcakes gebakken. Als je mij diep in mijn hart kijkt, dan zou ik het liefst cupcakes versieren met mooie roosjes is tinten roze, lichtgeel en zo. En dan afwerken met dat parelmoerpoeder voor de silky shine en die schattige bloemetjes van suiker. Maar ja, ik had mijn neef beloofd cupcakes te maken waarop hij dan kan trakteren op zijn verjaardag. En hij is een stoere jongen die twaalf wordt, dan kun je dus niet aan komen met madeliefjes en schulprandjes in lila en babyblauw. Nu is zijn grootste hobby karten, maar mijn boetseerkwaliteiten zijn nog in de pre-amateurfase zijn en ik kan echt geen karts maken van marsepein of fondant. Het werden dus angry birds. Ik had mooie plaatjes van internet gehaald (leve google afbeeldingen) en die hebben we nagemaakt met rolfondant. En ach, dan is het misschien niet pastellerig of bloemerig, maar toch wel heel leuk: 48 angry birds! En alvast een hele fijne verjaardag, Roy!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.