Pagina's

zondag 8 december 2013

Origami sterren

Zowel in het echt als op foto's en blogs had ik ze al gezien: papieren sterretjes. Kleine gevouwen origami-sterretjes. Met kerst in het vooruitzicht zag ik een tutorial op pinterest langskomen en dus werd het hoog tijd om zelf te vouwen. Met mooie repen papier van Sostrene Grene ging ik aan de slag en hoewel de nodige exemplaren mislukt zijn, zijn de eerste resultaten toch bemoedigend.

Ben je ook gepinspireerd? Er zijn meerdere tutorials te vinden. Ik heb die van Minna gebruikt.





7 opmerkingen:

  1. Wat ben je creatief geweest, leuk zeg, de repen papier zijn heel erg mooi, lekker vrolijk
    Volgende week wil ik nog even langs bij de zusters in Groningen:)

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk, die papieren sterretjes! (en zulke leuke kleurtjes; wit en rood...:)
    Heb nog even terug gelezen want ja.. ik had wat posts gemist. De Fairs.. oh helemaal mijn sfeer.. zou er enorm hebberig van worden, haha. Echt genieten!
    En in mijn vorige post zag je je roze kaars nog terug! (en je theedoek hangt er nu.. je kransje met paarse amethist heb ik regelmatig ergens omhangen, het rieten mandje is nu mijn vooraadmandje voor mijn zelfgemaakte gehaakte sleutelhangers.. ben er nog steeds blij mee!)

    Ik wens je een fijne nieuwe week toe.

    Groetjes,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Esther! Je hebt ook echt mooi papier en als ze dan zo in een bakje liggen als decoratie, heel leuk!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en gezellig! Knap gedaan, ik heb daar het geduld niet voor dat gepriegel. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sterren! Leuk dat je meedoet met mijn give away en bedankt voor het plaatsen van de link!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke sterren! Leuk dat je meedoet met mijn give away en bedankt voor het plaatsen van de link!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn heel leuk geworden. Je hebt alleen een feestelijk strookje papier nodig en beetje vouwen en klaar is kees!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.