Pagina's

maandag 19 november 2012

Country home


Ik vind het heerlijk om woonbladen te bekijken. Foto’s kijken, sfeer opsnuiven, artikelen lezen, inspiratie opdoen. Gelukkig zijn er heel veel leuke woonbladen beschikbaar, maar dat is nu net ook het probleem. Ik heb noch de tijd om al die woonbladen te lezen, noch het inkomen om dat te financieren. Of ik houd niks over om de ideeën te realiseren die ik opdoe uit die bladen (of al die leuke blogs). Ik beperk me dus in de aankoop van bladen. Ariadne at Home is vaste prik, evenals de brocantespecials van Ariadne. Verder is het variabel en afhankelijk van wat er in staat die maand: de WLS, de JDL, Seasons, Home & Garden; jullie kennen ze vast. Tot nu toe heb ik me verre gehouden van het buitenlandse aanbod. Niet dat dat niet interessant is, maar je moet een keuze maken en in het Nederlands is voldoende leuks verkrijgbaar. Maar nu nadert de kerst…  en ik had een lange, lange dag in de kantine van een kartcircuit voor de boeg. Ik ben voor de bijl gegaan en heb twee buitenlandse bladen gekocht: Country Living en Country Homes & Interiors. Beide zijn heel erg Engels en warm en gezellig en helemaal kerstig volgens de tradities, maar met een moderne touch. Wat een ontzettend leuke magazines. Die Engelse huizen zijn zonder inrichting al zo prachtig, maar in kersttooi is het natuurlijk helemaal fantastisch. De twee bladen hebben me de halve dag beziggehouden in die kantine en daarna nog een uurtje dromen over wat ik nu zou gaan maken en hoe ik ons huis voor de kerst ga decoreren. En de tuin trouwens ook J. Normaalgesproken begin ik pas aan mijn kersthuis als onze lieve Sint het land weer uit is. Maar nu, met al die inspirerende blogs, en bladen, en open dagen van leuke (web)winkels, en fairs? Ik denk niet dat het dit jaar nog zo lang duurt….


1 opmerking:

  1. Oohhh...ik doe ook zoveel inspiratie op! Heel herkenbaar! En ik kan ook bijna niet wachten...

    Fijne avond!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.