Pagina's

zaterdag 22 juni 2013

Beauties in de berm

Vandaag ben ik al twee keer natgeregend toen ik op de fiets boodschappen ging doen. En gisteren is het volgens mij de hele dag niet droog geweest. Gelukkig hadden we mooi weer aan het begin van de week en manlief en ik zijn 's avonds gaan fietsen. De natuur is zo mooi op het moment en in de berm staan allerlei bloemen in bloei. Ik weet niet wat voor soorten het allemaal zijn, maar dit is slechts een kleine (!) selectie van alles wat ik  tegenkwam tijdens een uurtje fietsen. En manlief maar trouw wachten als ik weer foto's wou nemen...

 


Geen bloem, wel een beauty!











Niet in de berm, maar wel een weiland vol boterbloemen!

5 opmerkingen:

  1. Wat een snertweer is het hé? Maar je hebt gelijk, de natuur is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt wel herfst vandaag! Maar de natuur is inderdaad prachtig, er valt zoveel te genieten!

    fijne zondag,
    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou het valt hier vandaag met bakken naar beneden, het lijkt wel herfst...
    Toch geniet ik van de natuur, ook met dit weer.

    Fijne Zondag,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is er toch veel moois te zien om ons heen.
    <ooi hoe je het vastgelegd heb voor ons.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha, je mag vast de volgende keer je fototoestel niet weer meenemen van je man ;)
    Je hebt mooie foto's gemaakt!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.