Pagina's

woensdag 23 januari 2013

Boite de vin 7

Voor de zevende keer inmiddels heeft mijn wijnkistje een nieuwe inrichting. Ik merkte dat ik na de kerst de boel allemaal wat eenvoudig hield, met veel wit en frisse tinten. Dat is ook een beetje terug te zien in de boite, er zit zowaar een beetje turquoise in. Bovenop het kastje staan de Becherbecher en een spaarvarkentje (huwelijkscadeau!), ik had er even geen plaats voor in de woonkamer. Linksboven een wit vaasje met gedroogde hortensia, waar ik nog veel van heb, want ik kan maar geen afstand doen van die mooie blaadjesbollen. Daarnaast een allerliefst boekje over twee vogeltjes die elkaar hebben gevonden. Ik zou eigenlijk van iedere pagina een foto moeten nemen, want het is zo'n ontzettend schattig verhaal. Heb ik aan manlief gegeven, maar ik mocht het even terug voor de boite. Daarnaast twee minivaasjes. Ook leuk met een gerberaatje of roosje, maar nu even naturel. Aan de rechterkant heb ik een groepje gemaakt rond onze eigen Bartje. Naast hem liggen twee glasornamenten voor een kroonluchter, achter Bart een klein flesje waar een Frans siroopje in heeft gezeten (ook al een huwelijkscadeau) en rechts een mooi eenvoudig grijsblauw vaasje met twee kransjes van aventurijn split. Rechtsonder een lief hartje met mooie tekst en een (toch wel heel erg) nephortensia en linksonder twee tinnen potjes. Tin is een van mijn vele halfverzamelingen: ik vind de kleur zó bijzonder. Mijn vader hield er ook zo van.






2 opmerkingen:

  1. Hoi Esther! Ziet er weer mooi uit zo. Leuk, zo'n kastje wat je steeds weer anders kunt stylen.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer erg leuk gedaan. Ben benieuwd of die met Valentijn ook een speciale aankleding krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.